25 Nisan 2017 Salı

Emre Aydın - Sen Beni Unutamazsın




Emre Aydın yine diğer şarkılarını aratmayacak güzellikte olan Sen Beni Unutamazsın şarkısı ile 
gönülleri fethediyor. 
Aradan geçen onca zamana karşın. Hala dinlenmesi gereken bir şarkı.
Sen Beni Unutamazsın şarkı sözü için Devamına tıklayın


Emre Aydın - Sen Beni Unutamazsın Şarkı Sözü

Ben buna hazır değilim dedi 
Ben buna hazır değilim 
Halim toz, halim duman olmasa 
Yenilsem, tükensem bitsem 
Bir ah etmem 
Unuttum çoktan geriye dönmem 
Geriye dönmem, geriye dönmem
Ama sen beni unutamazsın, anımsarsın aniden 
Bir adam bir akşam, misal bana benzeyen 
Tutar geçer tam önünden 
Ne yapsan sen beni unutamazsın 
Bir yağmur yağsında bir şarkı çalsın 
Sen beni ölsen unutamazsın 
Ceplerinde cümleler, saklayamazsın 
Boğazın düğümlenir, konuşamazsın 
Sen beni ölsen

Hiç yorum yok:

Flickr