2 Nisan 2017 Pazar

ENGELLİ BİR KIZA DAYAK ATMAK ! (Sosyal Deney)



Evet arkadaşlar bu sefer bir intikam veya şaka ile değil Sosyal Deney ile karşınızdayız. Sevgilimle beraber bu hafta bir farkındalık projesi hazırlamaya karar verdik. Ülkemizde malesef çok fazla sosyal deney, farkındalık projesi ve dürüstlük testi videoları yok. Biz de Engelli Bir Kıza Dayak Atılırsa Ne Yapardınız ? adlı bir sosyal proje hazırladık. Kız arkadaşım duygu yurtsever tekerlekli sandalye de oturan kişi oldu ve bende sevgilime dayak atan kişi oldum. Aslında engelli kişinin kız olmasının önemi yok. Engelli bir insana dayak atılması problem zaten. Sevgilimi dövdüm ve insanların tepksini çekmeye çalıştım. Sevgilime bağırdım, kızdım hırpaladım ve o da masum bir şekilde mağduru oynadı. İnsanlar bazı yerlerde üstüme yürüdü hatta bi ara beni döveceklerdi. Yani az daha sosyal deney uğruna dayak yiyordum. Ama böyle bir farkındalık sosyal deney videosu hazırlıyorsak riskleri göze almamız gerek. 
Bazı yerlerde insanlar umursamayıp tepki vermese de videonun geneline bakıcak olursak insanlık ölmemiş dedirtti. Özellikle liseliler beni dövecekti, kardeşlerimiz baya tepki gösterdi. En büyük korkum açıkladığımda kameraya saldırma ihtimalleriydi. Yüzümüzü güldüren ve hüzünlendiren sahneler ortaya çıktı. Siz olsanız ne yapardınız ? Oha engelli kızı dövüyor mu derdiniz yoksa engel mi olurdunuz ? 

Hiç yorum yok:

Flickr